Premium

Youngworks lanceert brandingcampagne ASML

Het techbedrijf wil met een interactieve experience de beste bètastudenten aantrekken.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

groeit en kent daardoor een groeiende behoefte aan bètastudenten. Veel van deze studenten weten dat ASML hoogstaande technologie ontwikkelt, maar wat er precies gebeurt in Veldhoven is voor de meeste studenten onbekend.

Om ASML onder de aandacht te brengen bij studenten ontwikkelde de ASML Precision Room, een interactieve experience waar studenten de technologische uitdaging van ASML kunnen ervaren.

Vanaf maandag 21 september start ASML met een rondgang langs verschillende universiteiten als de TU Eindhoven, Universiteit Twente, TU Delft en de Universiteit Amsterdam om studenten kennis te laten maken met het techbedrijf. 

Credits
ASML (opdrachtgever)
Youngworks (strategie, concept experience/game, media, design) Magic Bullet (technische conceptuitwerking en design, 3d animatie, game ontwikkeling, led design en animatie)
Unbranded (Constructie, realisatie, installatie techniek)
Just Another Nerd (film en fotografie)
Thom Dens (sounds)
Voice Industries (voiceover)

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie