Dankzij de samenwerking met het Braziliaanse Webtech Media kunnen adverteerders vanaf nu mobile advertenties inzetten in een van ‘s werelds grootste groeimarkten. Daarnaast heeft Widepace - Europees marktleider in mobile brand advertising - het advertentiebereik binnen Europa verder uitgebreid in België en Spanje
Keith Ta, country manager Nederland bij Widespace: 'Deze uitbreiding en de samenwerking met Webtech Media stellen ons in staat om onze klanten nog beter te ondersteunen bij de uitvoering van internationale campagnes. We beschikken over een nog groter netwerk van vooraanstaande uitgevers. Bovendien is de samenwerking een perfecte aanvulling op ons huidige advertentiebereik van 200 miljoen unieke smartphone-gebruikers die we elke maand bereiken in de regio’s Europa, Verenigde Staten en het Midden-Oosten en Noord-Afrika.'
Uit onderzoek van Statistica blijkt dat Brazilië 50 miljoen smartphone-gebruikers heeft. Momenteel geven adverteerders in Brazilië bijna 600 miljoen dollar uit aan mobile advertising. De verwachting is dat adverteerders voor 2018 drie miljard dollar investeren in mobile ads. Dit betekent dat de omzet van mobile advertising de komende drie jaar met 500% zal toenemen.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!