Werkverkeer: XXS, Cheel, TCC

Wie waren de 'movers en shakers' van de afgelopen week?

XXS heeft met Paul van Uden en Anne-Maro Huberts een senior creatief team in huis. Zij komen van Grey Belenux. Daarvoor werkten ze onder meer bij Woedend!, J. Walter Thompson en Impact BBDO Dubai. Het team werd bekroond bij o.a. Esprix, New York Festival, ADC awards en Webby awards. Het snel groeiende XXS telt inmiddels 60 fte’s.

 

Cheel Amsterdam heeft Annemiek den Uil aangetrokken als associate creative director. Bij Cheel gaat zijn samen met Ton van Jole de creatieve vloer leiden. Zij was eerder dit jaar al medeverantwoordelijk voor de introductiecampagne voor de Galaxy S7 van Samsung met onder meer ‘The Worst Instagram account. Ever.’ Den Uil werkte de afgelopen 4 jaar als freelance creatief en daarvoor onder andere bij Only en UbachsWisbrun/JWT.

The Communication Company versterkte zich met vijf medewerkers. Kimberley Kalesaran is nieuw op de afdeling Strategie. Ze studeerde af aan de TU Delft op het onderwerp Customer Interaction Management.
Inge Verhelst gaat aan de slag als Client Manager. Ze werkte hiervoor bij Canday en was daarvoor Brand Manager bij Omega Pharma. Stella Nulens is de tweede nieuwe Client Manager. Zij werkte eerder bij o.a. TBWA en Leads.

Robbert Heiligers en Ruben Leendertse ten slotte versterken het creatieve team. Heiligers heeft hiervoor ervaring opgedaan bij onder meer TBWA, Rapp en Famous Brussels. Leendertse werkte eerder o.a. bij Wubbe Cross Communication en op klanten als Philips International, Heineken en DSM.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie