Vliegschaamte, spullenschaamte, vuurwerkschaamte, plasticschaamte…
Schaamte is overal en blijkt een trigger te zijn voor verandering. Hoe ga je daar als organisatie mee om? De trends en een visie op veranderende consumer needs zijn één van de startpunten om als organisatie grip te krijgen op de toekomst. Branddoctors, merk- en innovatiebureau, kijkt specifiek naar wat trends voor het leven van de consument gaan betekenen. Tijdens het trendevent Change Reaction wordt de kettingreactie van veranderingen die op ons afkomt, uitgediept in vier hoofdtrends. ‘Keep it Mankind’, ‘Revise the moral’, ‘Pick your cherries’ en ‘Take a stand’.
In short, de 5 redenen waarom je bij dit trendevent aanwezig moet zijn:
- Je wordt meegenomen in de meest belangrijke veranderingen van deze tijd
- Je verdiept je in de leefwereld van de consument van 2021
- Je krijgt inspirerende voorbeelden van de early adopters van de trends
- Je krijgt inzicht in wat deze trends voor jouw organisatie kunnen betekenen
- Je gaat met inspiratie voor propositieontwikkeling de deur uit
Al overtuigd? Klik hier om jezelf en je collega’s aan te melden voor dit trendevent.
“Een evenement waar je vol inspiratie vandaan komt.”
Voor het 8e jaar op rij ontwikkelen Branddoctors en trendwatcher en visueel marketeer Aafje Nijman, mede-eigenaar van bureau Nijman + van Haaster gezamenlijk een trendvisie voor het volgende jaar. De trendvisie voor 2021 kijkt in breed perspectief naar de tijdsgeest en hoe consumentenbehoeften veranderen, relevant gemaakt voor merk- en marketing professionals uit alle sectoren. Enkele reacties van voorgaande bezoekers: “Een evenement waar je vol inspiratie vandaan komt, je blik verruimd wordt door sprekende voorbeelden van signalen in de maatschappij”, en “waar je vakgenoten ontmoet en haakjes krijgt om antwoorden te bedenken op veranderende klantbehoeften.”
16 en 23 maart in Rijksmuseum Muiderslot
Change Reaction vindt plaats in Rijksmuseum Muiderslot. Het stoerste en best bewaarde kasteel van Nederland. Hoe houdt het kasteel al ruim 700 jaar stand, in tijden die constant veranderen? En wat doet het kasteel anno nu om toekomstbestendig te worden? Eén ding is zeker: verandering is de enige constante in de geschiedenis van deze bijzondere plek.
Continue verbinding met je klant maakt je toekomstbestendig
Change is coming, whether you like it or not. Daarom kan je je er maar beter goed op voorbereiden. Tijd om je nog meer te verdiepen in het leven van je klant met de ambitie om het verschil te maken. Want, waarde toevoegen aan het leven van je klant is de enige garantie voor succes. Relevantie is relevanter dan ooit. Hoe doe je dat? Door continu in verbinding te staan met je klanten. Door naar ze te luisteren en écht te begrijpen wat hun behoeftes en dilemma’s zijn. Door een inspirerende visie te vormen op hoe je vanuit de kern van jouw merk nu en in de toekomst waardevol kunt zijn voor jouw klanten.
Trends als startpunt voor grip op de toekomst
Trends maken onderdeel uit van de trajecten van Branddoctors waarin zij samen met hun opdrachtgevers, strategie voor verandering en innovatie ontwikkelen, voor hún klanten. Bureau Branddoctors wordt gebeld voor nieuwe proposities, merkstrategie en complexe strategische vraagstukken met betrekking tot groei, veranderkracht of disruptieve ontwikkelingen. Het trendevent wordt speciaal georganiseerd voor merk- en marketing professionals, als trigger om actief aan de slag te gaan met hun future consumer. Om organisaties te inspireren en te prikkelen om verder te kijken dan de eerste horizon.
Daar wil je dus bij zijn!
Koop hier een ticket voor jou en je collega’s voor het trendevent op 16 of 23 maart aanstaande voor €200,- per persoon, (excl. BTW), inclusief drinks & bites. The Creative Chef, Jasper Udink ten Cate, verzorgt bijzondere bites. Hij verandert eten en gastvrijheid in design en kunst, door high-end food experiences en concepten te ontwikkelen. Dit wil je niet missen! Tot dan!
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!