Vodafone is voor het tweede achtereenvolgende jaar partner van VEED en grijpt de samenwerking aan om jonge klanten de YouTube-wereld nóg intenser te laten beleven. Van 16 tot en met 22 maart kunnen jongeren zich op de website van VEED opgeven om Vodafone YOU Reporter te worden. Uit alle inzendingen worden er twaalf geselecteerd, waarna het publiek een week lang kan stemmen op z'n favorieten.
De beste vier kandidaten gaan door naar de finale, op 1 april. Via het Snapchat-account van Vodafone (VodafoneNL) krijgen volgers te zien hoe de finalisten onderworpen worden aan diverse challenges van bekende YouTubers. Door middel van screenshots kunnen zij aangeven wie hun favoriet is. Een jury kiest uiteindelijk wie verslag mag doen van het VEED Festival.
Eva Ruiz, Head of Brand & Marcom bij Vodafone Nederland en keynote speaker tijdens Insight VEED: 'Onze kijk op‘Power to You’ is dat we onze klanten meer de regie willen geven, om zo tot authentieke en aansprekende communicatie te komen. Zo gaan we ook op zoek naar de Vodafone YOU reporter die VEED op eigen wijze gaat verslaan.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!