UPC geeft veel geld uit aan klanttevredenheid

Kabelbedrijf UPC heeft enkele tientallen miljoenen guldens uitgegeven om klanten van de internetdienst Chello tevreden te houden. De afgelopen maanden lag Chello onder vuur wegens trage verbindingen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het bedrijf heeft onder meer investeringen die voor 2001 waren voorzien,

naar voren gehaald. Andere projecten worden later uitgevoerd. Door deze

constructie kunnen de verbeteringen worden betaald, zonder dat de begroting

wordt uitgebreid. UPC gaat ook de reclames aanpassen. Zo spreekt het bedrijf

in de uitingen niet meer over onbeperkt internet, maar over dag en nacht.

Ook stelt UPC niet meer dat de verbindingen super- of razendsnel zijn.

Alleen op parkeerkaartjes en trams blijven de oude uitingen voorlopig staan,

omdat die niet zomaar veranderd kunnen worden.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie