Het niveau van de gemiddelde Nederlander zal in mei in de aanloop en in juni als het WK daadwerkelijk plaatsvindt, dalen tot oranjehoogte. (Vul zelf maar in wat ik hiermee bedoel).
Geeft allemaal niet, het hoort erbij.
Op MolBlog zullen we moeten opletten dat we niet verdrinken in allerlei 'oranje-acties' van retailers, fabrikanten en merken in een poging zo leuk mogelijk te worden gevonden.
Maar deze wil ik jullie niet onthouden:
Aviko komt met een eigen WK: het WK Schwalbe. 'Om boven het maaiveld van al deze acties uit te steken, is het noodzakelijk om "andere" opvallende activiteiten te ontwikkelen', meldt het persbericht.
Interactive marketingbureau Bookmark ontwikkelde samen met reclamebureau Vos & Libert voor aardappelgigant Aviko het Aviko WK Schwalbe.
De "Schwalbe" is, zoals in de voetbalwereld welbekend, een getruukte "tuimelpartij", waarbij de tuimelaar als een stervende zwaan ter aarde stort. De bijbehorende actiesite www.wkschwalbe.nl maakt integraal onderdeel uit van www.wegaanwinnen.nl: de WK thema-website van ilse media.
Aviko roept consumenten op om zelfbedachte Schwalbes te filmen of te fotograferen en deze te up-loaden via de actiewebsite www.wkschwalbe.nl. Het kan gaan om een Schwalbe op het voetbalveld, maar ook bijvoorbeeld op het schoolplein, in een winkelstraat of op het werk.
Vanaf 8 mei kan via de website ook gestemd worden op de ingestuurde Schwalbes. De makers van de Schwalbes met de meeste stemmen winnen voetbalprijzen, zoals all-in voetbalarrangementen naar Duitsland.
De Schwalbe-campagne kent ook een salespromotioneel onderdeel. Bij aankoop van een portie frites bij de deelnemende Aviko cafetaria's ontvangt de consument een voucher met een unieke Schwalbe-code. Door deze unieke code in te voeren op www.wkschwalbe.nl en een stem uit te brengen op één van de Schwalbes, maakt de stemmer ook kans op prijzen.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!