Triodos start publiekscampagne voor verduurzaming samenleving

Onder het motto ‘Wat wil je veranderen?' startte Triodos Bank dinsdag op de tv-zenders van de publieke omroep een campagne, die het publiek moet betrekken bij verduurzaming van de samenleving en oproept tot duurzaam beleggen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De vraag ‘Wat wil je veranderen’ werd kijkers dinsdagavond via Ned1, 2 en 3 voorgelegd na het NOS Journaal van acht uur. Antwoorden kunnen wordt gepost op de website: www.watwiljeveranderen.nl. De oproep wordt de komende weken op radio en in bioscopen door heel Nederland worden herhaald.

De publiekscampagne Watwiljeveranderen moet een versnelling van de verduurzaming van de samenleving bevorderen. Een steeds groter aantal mensen neemt zelf het initiatief tot het doorvoeren van positieve veranderingen op sociaal, ecologisch en cultureel vlak. De bank besloot tot deze campagne om de initiatieven beter zichtbaar te maken voor een breed publiek, en meer mensen op het idee te brengen ook zelf initiatieven te ontplooien. Daarnaast roept de campagne van de bank allicht op tot duurzaam beleggen.

Triodos Bank heeft afgelopen zomer eenmalig de film;Klein. Het nieuwe groot.&;"> 'Klein. Het nieuwe groot.' op tv vertoond om het denken en doen van alle Nederlanders over 'groei' en 'waarden' op te rekken. In de film, die bedoeld is als ‘manifest’, werden nadrukkelijk geen producten of diensten van de bank onder de aandacht gebracht. Triodos Bank wil met de nieuwe publiekscampagne een vervolg aan dit geluid geven.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie