Tjolk is officiële partner van Jonger Oranje

Tjolk wil via Jonger Oranje kinderen (en ouders) bewust maken van een gezonde leefstijl.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Niek Nielen van Galatrada, dat het nostalgische zuiveldrankje: ‘Als official partner van Jonger Oranje willen wij de kinderen bewust maken van een gezonde leefstijl. Dat heeft een positieve uitwerking op het realiseren van hun droom om profvoetballer te worden.’

Volgens hem bevat zijn nieuwe 35 procent minder suiker dan vergelijkbare dranken, dus is het verantwoorder en dus is het partnership logisch.

Nielen speelt in op nostalgische gevoelens bij ouders van de Jonger Oranje-deelnemers die Tjolk nog kennen uit hun jeugd.

Hij ziet Jonger Oranje als een ideaal podium om Tjolk op de juiste manier en bij de juiste doelgroep(en) onder de aandacht te brengen.

Tjolk ligt vanaf 15 september in de schappen bij Jumbo en vanaf 1 oktober is de zuiveldrank ook verkrijgbaar bij de supermarkten van Plus. Nielen is momenteel nog in gesprek met Albert Heijn.

is een initiatief van sportmarketingbureau SportsGen.

In 2007 bedacht het de Jonger Oranje Talentendagen om jonge voetballers tussen 6 en 12 jaar onder andere in staat te stellen hun voetbalkunsten te laten zien aan de aanwezige scouts van een profclub.


 

   
 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie