Niek Nielen van Galatrada, dat het nostalgische zuiveldrankje opnieuw in de handel brengt: ‘Als official partner van Jonger Oranje willen wij de kinderen bewust maken van een gezonde leefstijl. Dat heeft een positieve uitwerking op het realiseren van hun droom om profvoetballer te worden.’
Volgens hem bevat zijn nieuwe Tjolk 35 procent minder suiker dan vergelijkbare dranken, dus is het verantwoorder en dus is het partnership logisch.
Nielen speelt in op nostalgische gevoelens bij ouders van de Jonger Oranje-deelnemers die Tjolk nog kennen uit hun jeugd.
Hij ziet Jonger Oranje als een ideaal podium om Tjolk op de juiste manier en bij de juiste doelgroep(en) onder de aandacht te brengen.
Tjolk ligt vanaf 15 september in de schappen bij Jumbo en vanaf 1 oktober is de zuiveldrank ook verkrijgbaar bij de supermarkten van Plus. Nielen is momenteel nog in gesprek met Albert Heijn.
Jonger Oranje is een initiatief van sportmarketingbureau SportsGen.
In 2007 bedacht het de Jonger Oranje Talentendagen om jonge voetballers tussen 6 en 12 jaar onder andere in staat te stellen hun voetbalkunsten te laten zien aan de aanwezige scouts van een profclub.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!