MWG heeft drie ministers aangewezen die een stelling verdedigen.
Tim Geenen (Faktor), minister van privacy en data: 'Publishers verliezen de macht over data, de macht verschuift naar de consument’
Dorkas Koenen (Rabobank): 'Één bureau voor één account is niet meer van deze tijd, coalities hebben de toekomst'
Bas Korsten (J. Walter Thompson Amsterdam): 'Creatie hoort niet thuis bij een mediabureau, het is het domein van creatieve bureaus'
En wat vindt deze oppositie op 19 september van hun stellingen?
Dave Kroon (Directeur SBS Media Solutions SBS Broadcasting)
Eline Deijs (Director Marketing and Digital RAI Amsterdam)
Erik Kroeze (Senior Woordvoerder Nederlandse Spoorwegen)
Jeroen Verkroost (Managing Director Digital Omnicom Media Group)
Sam Bremer (Corporate Sales TMG)
Wouter van der Pauw (Head of Creative & Managing Partner @ Brand New Telly Industries)
De Algemene Mediabeschouwingen zijn op 19 september vanaf 15:30 uur in Pakhuis de Zwijger.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!