Tijdschrift Fashionista wordt Fashionchick Girls

Het is het jongere zusje van Sanoma-fashionplatform Fashionchick.

Naast een naamswijziging krijgt het magazine ook een geheel nieuwe look en feel en een groter formaat. 

Fashionchick Girls gaat zich richten op jonge tienermeiden via offline en online kanalen. Door de nieuwe naam en vormgeving van het magazine wil Fashionchick het bereik van magazine en website samenvoegen en vergroten om zo een sterkere positie te krijgen binnen de gehele vrouwenmarkt vanaf 13 jaar.

Restyling magazine
Fashionchick Girls blijft zich, net als Fashionista voorheen deed, richten op jonge modebewuste meiden van 13 tot 19 jaar. Populaire rubrieken en pijlers (fashion, beauty, love en life) blijven ongewijzigd. Nieuw is de maandelijkse column van fashionicoon Amanda van Effrink, momenteel al werkzaam voor Fashionchick. 

Fashionchick Girls is een 360° merk met een magazine, online platform, groot bereik via de sociale kanalen, video’s op YouTube, eigen merchandise en events.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie