Na een uitgebreide consultatieronde heeft het Belgische modemerk JBC besloten om zijn communicatiebudget aan These Days toe te vertrouwen.
'De combinatie van een brede competentie en een diepgaande expertise in vrijwel elk communicatiedomein heeft uiteindelijk de doorslag gegeven', stelt Bart Claes, ceo van JBC. 'We zijn er zeker van dat we de juiste businesspartner hebben gevonden om onze ambities op korte én lange termijn te helpen realiseren.'
'Bart en Ann (de oprichters) hebben een prachtig bedrijf opgebouwd en zich omringd met een jonge en enthousiaste ploeg marketeers', voegt Erwin Jansen, ceo van These Days, daaraan toe. 'Die willen wij graag ondersteunen met onze kennis en creativiteit, om het merk JBC op verschillende markten verder te versterken.'
These Days zal het JBC-team ondersteunen in onder andere brand communication, crm, social, digital, content marketing, direct marketing, shopper marketing, design en activatie.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!