Starbucks brengt 6 april vier espresso’s op de markt in een nieuwe reeks espresso-capsules. De reeks is te koop in de Nederlandse Starbucks-winkels, nadat eerdere lanceringen in het Verenigd Koninkrijk en Frankrijk het afgelopen jaar succesvol bleken.
70 procent drinkt hun koffie thuis
Nederland is een van de grootste koffiedrinkende landen ter wereld, maar liefst 70 procent van de Nederlanders drinkt hun koffie thuis, aldus Starbucks. ‘De markt voor enkele kopjes koffie en de machines wordt steeds uitgebreider en capsules zijn ook erg populair om thuis te genieten van een heerlijke kop koffie.’
De introductie van de serie capsules in de winkels valt samen met een recycleprogramma in samenwerking met Veolia.
Klanten kunnen hun gebruikte espresso-capsules recyclen door een gratis recyclezak op te halen bij de Starbuckswinkels of deze online aan te vragen. Klanten mogen ook hun lege niet-Starbucks-capsules komen brengen.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!