De online marketingtool ReachEdge moet het onder andere gemakkelijker maken om binnengekomen aanvragen van potentiële klanten te beheren en effectiever te benutten. Daarnaast herinnert de app aan openstaande aanvragen en kan de klant gesprekken naluisteren.
Voorheen was de software alleen beschikbaar in combinatie met een ReachSite, websites gemaakt door ReachLocal, maar nu is de software ook los verkrijgbaar en compatible met de meeste websites.
'De stap om ReachEdge beschikbaar te maken voor elke website is onderdeel van een grotere strategie die ervoor moet zorgen dat online marketing toegankelijker, transparanter en makkelijker wordt voor MKB’ers' aldus Sharon Rowlands, CEO bij ReachLocal. 'Deze aanpassing bouwt voort op onze principes van simpelheid en transparantie. We zijn van plan deze weg te blijven volgen in 2015.'
Business Forum Amsterdam
Op 24 september organiseert ReachLocal samen met Google het Business Forum in Amsterdam met Marcel in ‘t Veen, strategic partnership manager bij Google en Sander Stibbe, Business Development Manager bij ReachLocal. Daar zal ReachEdge getoond worden aan klanten, partners & bedrijven.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!