Pondres en IQNOMY gaan strategische samenwerking aan

Data kan voortaan worden geïntegreerd in het Customer Communication Management-platform

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Pondres en IQNOMY zijn een samenwerking aangegaan. Het zogenoemde ‘zelflerende dataplatform’ van IQNOMY stelt real-time profielen samen op basis van het gedrag van klanten. Die data kan voortaan geïntegreerd worden in het Customer Communication Management-platform van Pondres. Volgens de samenwerkende partijen kan zo een unieke, gepersonaliseerde boodschap worden opgesteld verstuurd via het meest geschikte kanaal.

Jeroen Beckers, CEO bij Pondres: ‘Dankzij de samenwerking met IQNOMY kunnen we beter realiseren waar veel bedrijven naar op zoek zijn: persoonlijke communicatie door relevant te zijn, zonder ingewikkelde IT-koppelingen. Zo kunnen klanten aangesproken worden op de manier die het beste bij hen past. Want het is waar wat ze roepen: persoonlijk werkt.’ Rob Boeyink, CEO van IQNOMY: ‘Door de strategische samenwerking met Pondres kunnen wij focussen op waar wij goed in zijn: het doorontwikkelen van ons platform met slimme, nieuwe functionaliteit, terwijl Pondres bedrijven helpt bij het realiseren van hun omnichannelstrategie.’

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie