Online leerplatform Squla komt met campagne 'waar halen ze het vandaan?'

In de campagne verrassen kinderen hun ouders met slimme opmerkingen

Squla is een online leerplatform waar kinderen spelenderwijs kunnen oefenen met alle vakken van de basisschool. In de eerste maanden van 2018 begint het merk een nieuwe campagne waarmee ze het platform onder de aandacht van ouders brengen. De campagne bestaat onder andere uit een tv-commercial en uitingen op social media. Alle content is gemaakt door Boomerang Agency.

In de tv-commercial staat de vraag ‘waar halen ze het vandaan?’ centraal. In de spot wordt duidelijk hoe eenvoudig kinderen via Squla hun kennis kunnen uitbreiden.

Creditlijst:

Company: Boomerang Agency

Client: Squla

Verantwoordelijk bij klant: Inge Verberk, Tijntje Louwers

Concept: Frits Taberima, Rico de Lange, Eldin Fetahovic, Robbert Maruanija, Diederik de Winter, Maurice van Berkel, Vera Weijers

Strategie: Nelleke Koops

Regie: Frits Taberima

Executive producer: Fikret Fetahovic

Camera: Ruzbeh Babol

Styling: Fleur van Ledden Hulsebosch

Setdresser: Tessa Beijer

Project Manager: Lior Tsuff

Producer: Kim Trap

Editor: Steven Kuijs

Audio Post Production: Soundsright

Account Manager: Milo Duyff

Reacties:

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Pim Smit
Ha mensen,

Is de ijs
verkoper niet de bekendste en originele?
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie