Premium

Nieuwe KPN-campagne leert ons succesvol flirten

De telecomprovider trapt de jongerencampagne 'Voel je vrij' af met de commercial: Eerste app'je.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De commercial is bedacht door .

In de film is een jongen te zien die zoekt naar de juiste manier om een meisje mee uit te vragen. Uiteindelijk stuurt hij haar een filmpje via WhatsApp en claimt KPN de wereld om je heen te verbinden.

Met de commercial wil KPN zich vooral op jongeren richten. Speciaal voor de commercial maakte Gerson Main - bekend van &;De Beste Singersongwriter 2015&; - een eigentijdse versie van een nummer van Benny Neyman. 

De commercial wordt verspreid via sociale media en is vanaf woensdag 10 juni te zien op tv.

;je

Credits
Opdrachtgever: KPN
Bureau: N=5
Creatie: Thijs Bontje, Daniel te Lindert
Creatieve Directie: Peter Hebbing
RTV: Linda Kiphardt, Guy van der Hoop
Strategie: Marc Oosterhout, Bastiaan Weers
Account: Anouk Zink, Tamara Schelvis, Ralph Balk, Gonny Pullens
Productiemaatschappij: Bonkers
Regisseur: Michael Wong
Graphic Designer: Paul Freeth
Muziek: Gerson Main
Muziek productie: Wake the Town
Postproductie: Hectic Electric

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie