Peer Mascini duikt weer eens op in een campagne. Een online wervingscampagne, deze maal van it-bedrijf Qurius. De Qurius carrièrecoach, gespeeld door Mascini, geeft in dit gepersonaliseerde filmpje potentiële werknemers nuttige tips om te komen tot een juiste 'work-life balance'.
Doel van deze campagne is het rekruteren van nieuwe, gedreven medewerkers, waarbij een link wordt gelegd tussen de 'privé' passie en een vergelijkbare gedrevenheid op het werk.
Aansluitend op de viral organiseert Qurius per doelgroep (consultants, ontwikkelaars en projectleiders) een aantal activiteiten dat aansluit bij de passie van de potentiële Qurius-medewerkers, zoals een kookworkshop, duiktraining en survivalweekend. Daarnaast mag elke sollicitant die door Qurius wordt uitgenodigd voor een gesprek, een boek uitzoeken dat aansluit bij zijn of haar passie. Hieruit is een eigen Qurius boeken top 10 samengesteld.
Qurius wil dertig nieuwe medewerkers werven. De campagne volgt op de Qurius topmensen campagne in 2007, waarbij kandidaten een weekend met bergbeklimmer Ronald Naar naar de Alpen mochten. Op de Quris wervingssite is meer informatie te vinden, zoals advertenties en verhalen van medewerkers.
Bureau: Aaaaha! the Actor Factory
Creatie: Erik Peekel (Aaaaha! The Actor Factory), Hans Broer en Gerard Schaap (Qurius)
Regie: Jeroen Wolf
Interface: Martijn Kiewiet
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!