Voor de campagne 'snel je auto verkopen doe je bij Marktplaats' was Marktplaats auto's op zoek naar creatieve ideeën. Marktplaats wilde het anders aanpakken, daarom werd er samen met Brandfighters een concept opdracht uitgezet. Er werd niet gewerkt met één creatief team, maar tien conceptcreatieven gingen enthousiast aan de slag met de opdracht. Marktplaats: 'Binnen twee weken werden we overladen met diverse out of the box ideeën.'
Dinsdag lanceerde Markplaats '#Swopmob': het winnende concept van Marco Stevens en Elwin Kennis. Het idee 'Swopmob' is geïnspireerd op het succes van flashmobs, prank- of verrassingsvideo's. Dit keer moet het verrassingseffect gecreëerd worden door auto's. Op een originele manier hebben de jongens het thema 'snel je auto verkopen' verbeeld doordat auto's een parkeerterrein opscheuren, bestuurders snel van auto's wisselen en weer wegrijden.
Marktplaats:
'Een bizar, en razendsnel tafereel voor het "slachtoffer". Zo snel kan het gaan!'
Het videoproductiebureau In Case of Fire heeft de video geproduceerd, Colin Huijser regisseerde de film.
Credits:
Opdrachtgever: Marktplaats Auto's
Verantwoordelijk Marktplaats: Sanne Godron, Jasper Teijsse
Bureau: Brandfighters
Creatie: Marco Stevens, Elwin Kennis
Productie: In Case Of Fire
Regisseur: Colin Huijser
Executive Producer: Paul Brand
Producer: Gideon Rijnders
D.O.P: Joris Bulstra
Editor: Timo Vonk
Faciliteiten: United-Unicam
Stuntteam: Action pact
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!