Per 1 januari 2016 treedt Luuk Ros in dienst van NIMA, de beroepsvereniging en het exameninstituut op het gebied van Marketing, Communicatie en Sales. Hij zit aan bij het NIMA Management Team en wordt inhoudelijk verantwoordelijk voor de in- en externe communicatie van NIMA en zal meehelpen met het uitbouwen van de Business Members van NIMA.
Hij zal zich onder meer gaan toeleggen op de eigen media van NIMA, de vaste contentpartners, het optimaliseren van de sociale media en contentstrategie en de in- en externe communicatie.
Ros stapt over van Sijthoff Media Groep, waar twee jaar hoofdredacteur van Tijdschrift voor Marketing en MarketingOnline was.
Ros: ‘NIMA faciliteert en ondersteunt het vak en de functie waar ik zelf veel affiniteit mee heb en waarvoor ik graag het verschil wil maken. NIMA heeft er de laatste jaren de wind goed onder en zet standaarden voor marketeers om de kwaliteit van het marketingvak te borgen. Het spreekt voor mij bijna vanzelf dat ik daar een bijdrage aan wil leveren.’
Martin Huisman, voorzitter van NIMA, is blij met de komst van Ros. ‘Luuk is een mooie aanwinst voor NIMA. Hij heeft brede kennis en een groot netwerk op het gebied van marketing, communicatie en media. Door hem aan boord te halen, kunnen we onze rol en positie, in het centrum van marketing in Nederland, versterken en onze zichtbaarheid vergroten.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!