Lucy van der Helm (50) was sinds de oprichting managing director van DCVF, dat in 2006 werd het overgenomen door Conclusion.
Niels Braat is Van der Helm opgevolgd.
De directie bestaat verder uit mede-oprichter Kees-Jan Rozestraten, de creatieve directie wordt gevormd door Tim den Heijer (copy) en Deborah Bosboom (art).
De grootste klanten zijn: Friesland Campina, Tele2, Mars, Luchthaven Schiphol, La Place, Heineken, P&G en Ikea.
Over haar besluit om op te stappen zegt Van der Helm: ‘Het was een prachtige tijd, maar na 16 jaar is het tijd to move on. Eind vorig jaar heb ik mijzelf de vraag gesteld of ik dit nog 10 jaar wilde doen. En het antwoord was uiteindelijk nee. Er zijn veel dingen die ik leuk vind. Ik heb twee business proposities ontwikkeld die ik aan het uitwerken ben. Heel spannend en het lijkt erop dat we op de goede weg zijn. Daarnaast praat ik met verschillende mensen uit het vak, van bureaus en adverteerders. Want een nieuwe job in de reclame- of marketingwereld sluit ik ook niet uit. Het wordt sowieso iets met activatie, merken, retail, food, mensen en communicatie.’
Van der Helm is sinds 2004 actief binnen het DDMA-bestuur en blijft dat doen.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!