Premium

Lemz ontwikkelt docuserie voor CliniClowns

Met zes korte docu's wil CliniClowns laten horen hoe groot hun impact is.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

ontwikkelde naast de radiocampagne een nieuwe positionering en pay-off: ‘CliniClowns. Geen kinderachtig effect’.

Volgens het goede doel wijst onderzoek uit dat oprechte aandacht – samen met de verbeeldingskracht van CliniClowns – de behandeling van een ziek kind ten goede komt. 

 laat met de radiodocu&;s Nederland meeluisteren bij enkele intieme clownsbezoeken. Daarvoor verruilden ze voor één dag hun vertrouwde neus voor een ‘meeluisterneus’, voorzien van een microfoon. Eén van de hoofdrolspelers in de docu-serie is Reyan, die superkrachten krijgt om een zware operatie in te gaan.

De radiodocumentaires zijn gemaakt in samenwerking met Stef Visjager, onder andere verantwoordelijk voor de 1Minuutjes van Zapp.

Vanaf 3 december zijn de docu&;s te horen op verschillende radiostations.

Credits
Opdrachtgever: CliniClowns Nederland, Frouke Visscher, Miranda Kraaijenhagen en Gonda Franssen
Bureau: Lemz
Film: Filmgasten
Regisseur: Stef Visjager
Geluid: Frans de Rond, Mark Wessner en Ronald van der Spek  
Muziek: Tuur Florizoone
Mediabureau: Media Maatschap BV

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie