Puck Landewé is sinds juli Manager Brand Publishing bij Ziggo. Ze is afkomstig van Wehkamp, waar zij verantwoordelijk was voor het neerzetten van een editorial team en onder andere de case ‘Wehkamp’s Next Style Vlogger’ heeft neergezet. Daarvoor had ze het eigen printmagazine Prestage, dat in 25 landen werd verkocht. Bij Ziggo wordt Landewé verantwoordelijk voor 'de verdere concretisering van de visie rondom brand publishing' met een nieuw team. Daarnaast gaat ze content formats introduceren op de diverse domeinen, waaronder muziek, films & series en sport.
Dave Frauenfelder is sinds augustus aangesteld als director media, communications & brand publishing. Hij werkte al sinds december 2015 op interim basis voor Ziggo en was verantwoordelijk voor de afdeling brand publishing. Verder werkt hij sinds maart op alle nieuwe Ziggo-campagnes volgens de nieuwe ‘Buurmannen’ communicatiestrategie (in samenwerking met bureau J. Walter Thompson). In het nieuwe team werken ongeveer 25 media- & communicatieprofessionals.
Voordat Frauenfelder bij Ziggo aan de slag ging, was hij onder andere Brand & Strategy Director bij M2Media en werkte hij 5,5 jaar voor Hi en KPN, waar hij verantwoordelijk was voor de merk- en marketingcommunicatie. Ook heeft hij een achtergrond in media, entertainment en retail bij Free Record Shop en Veronica.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!