Met de campagne ‘Kom in de (vakantie)mood’ lanceert VakantieXperts naast de nieuwe vakantiebrochure, een online doorvertaling en toepassing van de gids. Online kunnen consumenten met de ‘vakantiemoodboard’ elementen uit de gids selecteren en zo hun eigen droomvakantie opbouwen.
‘Ons doel is om klanten te inspireren en verrassen en daarmee hun verwachtingen te overtreffen’, aldus Suzan Kuiper, brand marketeer bij VakantieXperts. ‘Deskundigheid zit in het DNA van VakantieXperts en met de campagne willen we de expertise en inspiratie benadrukken, waarmee we van elke vakantie een ontdekking willen maken’.
Vandaag start de multimediacampagne met een commercial online en op televisie.
Credits
Opdrachtgever: VakantieXperts
Verantwoordelijk bij opdrachtgever: Danja Lekkerkerk, Marketing Manager; Suzan Kuiper, Brand Marketeer
Reclamebureau: Kumpany
Account bij bureau: Eveline Herklots
Creatie: Ingrid Mesman, Mark Beuving, Jona Rotting
Regie & fotografie: Paul D. Scott
Productie: Paul D. Scott, Shirley Kroeke
Styling: Ellen Hoste, Claire Gritten
D.O.P.: Ebrahim Hajee
Muziek & geluid: Geert van Gaalen, Studio de Keuken
Postproductie: MPC Amsterdam
Mediabureau: De Media Maatschap
PR: MVPR Amsterdam