Millennial consultancy Kult&Ace neemt millennialbureau Novel over per 1 januari. ‘Wij hebben Novel als collegabureau leren kennen als de motor achter veel vernieuwende campagnes en projecten in de culturele sector’, zegt Melanie Bosveld, oprichter en managing director van Kult&Ace.
‘Dit jaar heeft Novel zijn profiel aangescherpt richting Millennial Agency, een focus die naadloos aansluit op de positionering van Kult&Ace. Na verkennende gesprekken nemen wij nu officieel het klantportfolio van Novel over. Hiermee verbreden we als Kult&Ace onze scope verder en creëren we een nog betere basis in de cultuursector.’
Maarten K. Bul, founding partner van Novel, vertelt dat Kult&Ace en Novel dezelfde visie hebben op de verbinding van merken met millennials. ‘Met gepaste trots kijken wij terug op ruim dertig mooie projecten die we de afgelopen jaren mochten uitvoeren voor enkele van de belangrijkste culturele organisaties van Nederland. Tegelijkertijd geeft de overname door Kult&Ace ons de gelegenheid om als partners nieuwe professionele uitdagingen aan te gaan, terwijl wij weten dat onze opdrachtgevers in goede handen zijn.’
Bul zal de komende tijd als adviseur de overname begeleiden. Novel-partner Maurice Seleky gaat aan de slag als hoofd marketing & communicatie bij Pakhuis De Zwijger, het onafhankelijk platform voor creatie en innovatie in Amsterdam.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!