Kruidvat start campagne om eigen merk te promoten

‘Want voor een goed gevoel is meer nodig dan alleen een lage prijs.’

Vandaag start Kruidvat met de campagne ‘Eigen Merk Goed Gevoel Garantie’. Kruidvat wil laten zien dat de vele eigenmerkartikelen ‘zorgvuldig zijn getest’ en kwalitatief goed zijn. ‘Want voor een goed gevoel is meer nodig dan alleen een lage prijs.’ 

;Eigen Merk Goed Gevoel garantie&;

De campagne is terug te zien op onder andere tv, de krant, online en in de winkel.

Credits:

Kruidvat: Brenda Smith (adjunct-directeur marketing) en Ingeborg Ligteringen (marketingcommunicatie & CRM).

Reclamebureau: BeyenMeyer

Opmaakbureau: Nefli groep

Productiebedrijf: DPPLR, regisseur Maarten Groen

Online productiebedrijf: Fanbooster

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie