Samen met Wesley ter Haar (MediaMonks), Patrick Gardner (Perfect Fools) en Olivier Marchand (Soleil Noir) zal Weima helpen om SoDA verder op de kaart te zetten in Europa. Onder andere gaat hij actieve rol spelen bij het selecteren van nieuwe leden, onder meer door het samenstellen van een longlist van de meest innovatieve en creatieve digitale bureaus van Europa.
Weima: ‘Het is een eer om gevraagd te worden voor een bestuursfunctie bij SoDA, een toonaangevende organisatie die kruisbestuiving van technologie, innovatie, marketing en creativiteit stimuleert. Ook voor Energize is dit een fijn compliment. Ons werk wordt internationaal erkend en we krijgen de kans om onze kennis en ervaringen op mondiaal niveau uit te wisselen.’
SoDA (Society of Digtial Agencies) is een internationaal netwerk van digital marketing innovators. In totaal vertegenwoordigt het 80 bureaus, met meer dan 200 kantoren in 26 landen verspreid over zes continenten.
Bijschrift: Klaas Weima en Chris Buettner (Executive Director van SoDA) tijdens de SoDA Global Member Meeting in Barcelona.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!