Jumbo wil dat hier boodschappen een ‘belevenis’ wordt. Colette Cloosterman-van Eerd, directeur marketing en formule: ‘Zo kun je tijdens het boodschappen doen inspiratie opdoen bij koks en vakspecialisten die ter plaatse gerechten klaarmaken en laten proeven.’
Frits van Eerd, algemeen directeur van Jumbo: ‘Alles is er op gericht onze klanten te laten ervaren hoe lekker en goedkoop gezond eten kan zijn.’
Marcel Vugts, foodmarktmanager: ‘Het assortiment bestaat zoveel mogelijk uit seizoens- en streekproducten van lokale ondernemers. Daarnaast bereiden we de producten zoveel mogelijk ter plaatse zodat het echt vers is. Zo beschikken we over een eigen chocolaterie en branden we de koffiebonen in onze eigen koffiebranderij. Maar klanten kunnen ook hun eigen yoghurt met topping maken bij de zuiveltap. Daarnaast wordt een deel van het brood door de bakkers ter plekke zelf gemaakt van lokale grondstoffen, komt de vis rechtstreeks van de afslag en kunnen lokale boeren met de trekker bij Jumbo Foodmarkt komen om hun verse groente af te leveren.’
Op het gebied van gezondheid biedt Jumbo Foodmarkt voor consumenten de optie om zeven dagen per week terecht te kunnen bij het Mediq Apotheek Servicepunt. Daarnaast werkt Jumbo Foodmarkt samen met het Amphia Ziekenhuis om mensen in Breda en omgeving te helpen om gezonder en bewuster te eten en hiermee hun levensstijl te verbeteren.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!