JCDecaux introduceert digitaal Mupi-netwerk Métropole

Het netwerk komt middenin het centrum van Amsterdam en Rotterdam.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het gaat om twintigdigitale Mupi’s met 84 inch schermen met &;uitzonderlijke beeldkwaliteit&;. JCDecaux plaatst in de hoofdstad 15 digitale Mupi’s.

Zo komen er onder meer 3 op het Damrak, 1 bij Centraal Station, 1 op het Leidseplein, 1 in de P.C. Hooftstraat en 1 in de Beethovenstraat. 

In Rotterdam komen de digitale Mupi’s op het Binnenwegplein, in de Van Oldenbarneveltstraat en op het Beursplein, rond de Koopgoot. 

 Bart de Vries, commercieel directeur JCDecaux Nederland: &;Ik ben ervan overtuigd dat ons klassieke medium buitenreclame met digitaal een push krijgt.

Door structureel beweging toe te voegen aan het medium bieden we met objecten in het Museumkwartier en op het Damrak in Amsterdam en rond de Rotterdamse Koopgoot nóg meer attentiewaarde middenin winkelgebieden, op drukke pleinen en rond toeristische hotspots.&;

De primeur op dit digitale Mupi-netwerk van JCDecaux is voor Heineken,  KPN, McDonald’s, Star Wars en de gemeenten Amsterdam en Rotterdam.

De eerste objecten zijn maandagnacht bij het Centraal Station en op het Damrak in Amsterdam geplaatst. Deze week installeert JCDecaux elke nacht enkele Mupi’s.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie