Intersport wil met een omni-channel strategie intensiever communiceren met de sportieve vrouw. Naast het magazine, wordt binnen de campagne online marketing gevoerd via de site, nieuwsbrief en verschillende social media-platforms en worden de nodige offline activiteiten georganiseerd.
Jan Willem Juffer, directeur Intersport Nederland: 'Er is enorm veel potentie aanwezig als we kijken naar de vrouwelijke doelgroep. Vrouwen beoefenen steeds meer uiteenlopende sporten en daar willen wij met ons assortiment op inspelen. Intersport gaat zich voortaan structureel op sportieve vrouwen richten en met ‘Back to the Rhythm’ geven we hiervoor de knallende aftrap.'
Energize
Offline blikvanger van de campagne is de glossy Energize, waarin BN’ers als Fajah Lourens, Vivian Reijs en Danie Bles hun verhaal doen. Daarnaast vertelt topvoetballer Anouk Hoogendijk over haar ambities en hoe ze mentaal sterk blijft.
Intersport zet met Energize groots in, gezien de oplage van 1 miljoen exemplaren, die huis-aan-huis wordt verspreid. Abonnees van Sanoma-vrouwenbladen als de Beau Monde, Viva en Flair ontvangen een gratis exemplaar bij hun tijdschrift.
De campagne loopt tot en met 25 september.
Credits
Klant: Euretco
Campagne: sportmarketingbureau Triple Double en Intersport Nederland
Magazine: Head Office Nederland