In het programma volgt de kijker het leven van Diane Roerink (53), die samen met haar man Gerjhan De Zuivelhoeve runt in Twente. In zes afleveringen wordt het verhaal over de goedheid van het leven op de boerderij verteld.
Daarnaast verschijnen zes columns van de hand van Diane in het fysieke blad van Libelle. Hoofdredacteur Hilmar Mulder vindt dat met deze samenwerking 'twee oerhollandse merken elkaar versterken'.
Jacqueline Roerink, marketingmanager Zuivelhoeve: ‘We hopen dat mensen vaker Zuivelhoeve kopen als ze het verhaal achter Zuivelhoeve kennen. We hebben Initiative Tomorrow gevraagd om een communicatieplatform te ontwikkelen waarin we dat verhaal konden vertellen, zonder dat het te gemarketeerd werd. Het resultaat is boven alle verwachtingen.’
Vanaf komende maandag is er op de website van Libelle en Libelle TV 6 weken lang een nieuwe aflevering van ‘De Boer op met Diane’ te zien. Een preview staat hier.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!