Premium

ING-campagne: De wereld veroveren kan het beste vanuit Nederland

De bank begint vandaag met de nieuwe campagne Internationaal Zakendoen voor ING.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het is de tweede campagne binnen de nieuwe collagevorm en gaat dit keer over &;Ondernemen&;. In de campagne wordt getoond wat Nederland allemaal onderneemt over de hele wereld. Volgens ING kun je daar het best mee beginnen vanuit Nederland. 

Naast de tv-commercial worden ook radiocommercials, print, online banners, sociale media en contentmarketing ingezet.




Credits
Bureau: JWT Amsterdam
ECD: Bas Korsten
Creatieve directie: Friso Ludenhoff, Maarten Vrouwes
Productiemaatschappij: Caviar Amsterdam
Redactie: Caviar Amsterdam
Verantwoordelijk bij ING   

Directeur Communicatie: Johan van der Zanden
Manager Marketing Communicatie: Louise Meijer

 

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie