Hyper Island is oorspronkelijk een Zweeds initiatief met een internationale reputatie waar het gaat om het opleiden van digitale, creatieve professionals.
Deze lente worden twee cursussen aangeboden in Amsterdam, de eerste start in februari bij de Nederlandse partner The Gardeners. Het aanbod voor de Nederlandse markt is nog wel beperkt tot één cursus: ‘Digital Strategy’, een nieuw programma dat is ontworpen om de deelnemers een breder en dieper inzicht te geven in het huidige digitale landschap en hen daarnaast doelgericht veranderingen te laten leiden. Er zijn eerder edities van de cursus geweest in Stockholm, Malmö, Göteborg en Kopenhagen.
Volgens Johanna Frelin (CEO van Hyper Island) voelt het alsof het tijd is om de Nederlandse markt te betreden. “We hebben meerdere aanvragen voor lokale cursussen gehad, meestal te danken aan het grote aantal alumni dat binnen hun netwerk over Hyper Island verteld. Ons doel is om meer mensen te betrekken, zodat we met elkaar de digitale veranderingen waar bedrijven mee te maken hebben kunnen bestieren.”
Digitale Strategie is een avondcursus van tien weken. Er wordt afgetrapt met twee volle dagen, gevolgd door zeven wekelijkse avondsessies en een volle dag ter afsluiting.
Voor dit jaar staattwee cursussen gepland in Amsterdam, de eerste begint 12 februari bij The Gardeners in de Vondelkerk. Registreren kan hier.
Digitale Strategie
12 februari - 23 april, wekelijks op donderdag (behalve de eerste twee startdagen)
27 maart - 3 juni wekelijks op dinsdag (met uitzondering van de eerste twee startdagen)
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!