Schoenenwinkel Invito komt terug als onderdeel van Le Ballon en Superrebel mag de rebranding verzorgen. Zij gaan het merk opfrissen en opnieuw introduceren in Nederland. Dit najaar gaan vijf nieuwe winkels open. De eerste twee staan in augustus gepland en komen in Breda en Den Haag.
Bureau Booming gaat aan de slag voor incassobureau Intrum Justitia. Booming gaat aan de slag met strategie en executie van SEO en SEA.
Communicatiebureau de creatieve directie verwelkomt Dixons als nieuwe klant. Het retailmerk wel onder de aandacht brengen dat klanten sinds kort ook high-end consumentenelektronica kunnen huren. De creatieve directie zet online- en offlinemedia en de eerste uitingen van de campagne verschijnen dit najaar.
Gebiedsontwikkelaar BPD kiest bureau Fitzroy om te helpen met de 'internationale strategische en creatieve merkuitdagingen'. BPD is actief in Nederland, Frankrijk en Duitsland. Deze week startte trouwens ook een nieuwe Nederlandse actie van BPD: Tamtam maakte een interactieve VR-site voor nieuwbouwprojecten van de ontwikkelaar.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!