Gedane Zaken: IMA, TCC, First Day of Spring, SuperRebel

Welke bureaus en adverteerders deden de afgelopen week goede zaken?

Influencer Marketing Agency (IMA) gaat op internationaal niveau aan de slag voor Havaianas. IMA zal Havaianas in Italië, Engeland, Duitsland, Frankrijk, Portugal en Spanje helpen om de juiste doelgroep (15-25 jaar) te bereiken.

Het Achmea-hypotheeklabel Woonfonds heeft The Communication Company gevraagd een nieuwe campagne rond hun versoepelde acceptatiebeleid te ontwikkelen. Het moet een campage worden ‘die in niets lijkt op wat alle andere hypotheekpartijen doen’.

First Day of Spring gaat na een pitch aan de slag voor de influencer marketingactiviteiten van De Efteling. Van het creëren van influencer-powered platformen, campagnes en content tot influencer selectie en management.

SuperRebel heeft Aartsenfruit toegevoegd aan de klantenlijst. Aartsenfruit, een familiebedrijf (sinds 1907) dat per jaar zo’n 200 duizend ton groenten en fruit vermarkt en een jaaromzet heeft van 170 miljoen euro, wil zich profileren als internationale gateway die ‘nonstopfresh’ groenten en fruit biedt.

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie