Gedane Zaken: Barracuda, M2Media, a friend of mine, One Shoe, FNKE, VHGK

Welke bureaus en adverteerders deden de afgelopen tijd goede zaken?

Unox heeft na een pitch, experiential marketing bureau Barracuda gekozen voor de activatie van haar product Bierbommetjes. In de maanden november en december verzorgt Barracuda activaties  in supermarkten door heel Nederland. In een speciale Unox setting moeten de promo’s van Barracuda deze winter zoveel mogelijk mensen laten proeven en kennismaken met Bierbommetjes van Unox.


Effie Award winnaar Prominent is een samenwerking aangegaan met M2Media in Hilversum. M2Media is verantwoordelijk voor alle off- en online media activiteiten. Marcel Aalders, marketingdirecteur Prominent: ‘Bureaus die media kunnen inkopen zijn er genoeg. Wij zochten een echt verlengstuk van onze marketingafdeling dat zich inleeft in ons bedrijf en onze visie, veel spart met onze marketeers, proactief meedenkt en de communicatie via alle kanalen goed integreert in één aanpak.’


DubbelFrisss kiest a friend of mine voor social content en activatie. FrieslandCampina heeft bij het bureau ook de accounts van Chocomel en Mona gestald. DubbelFrisss wil zich onder de noemer nog sterker profileren onder jongeren.


De nieuwe megabioscoop Kinepolis Jaarbeurs opent vanaf woensdag 14 december zijn deuren. De Europese bioscooporganisatie heeft bureau One Shoe gevraagd om de teasercampagne te ontwikkelen en buzz te creëren rondom de Grand Opening in Utrecht. 


SodaStream kiest na een pitch voor PR-bureau FNKE als partner voor al haar PR-activiteiten in Nederland. FNKE overtuigde tijdens de pitch met een  data-gedreven aanpak en het creatieve concept ‘Gewoon water is ook maar zo plat’. Het komende jaar introduceert FNKE SodaStream op de Nederlandse markt.  


Fleurop kiest voor VHGK uit Voorschoten (vanhulzen•gummo•kicks). Het bureau moet Fleurop helpen invulling te geven aan communicatie en PR. Michel van Slingerland, marketing- en salesmanager Fleurop: ‘Samen met onder anderen VHGK zal Fleurop een stevigere basis in de communicatie verder doen opbloeien.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie