FrieslandCampina houdt internationale mediapitch

Het gaat om negentien landen, waaronder Nederland.

Het is na onder meer Achmea en de Rijksoverheid de volgende grote mediapitch.

Jan-Willem ter Avest, director corporate media relations, bevestigt dat FrieslandCampina gaat pitchen. 

Hij meldt: &;FrieslandCampina zal in 2016 een media services pitch organiseren in alle negentien landen waar door FrieslandCampina in media wordt geïnvesteerd. Deze pitch is onderdeel van een breder programma dat tot doel heeft het rendement van onze marketinginvesteringen te verhogen.&;

Ook zegt Ter Avest: &;FrieslandCampina streeft er naar haar interne vaardigheden op het gebied van touch point planning en mediamanagement verder te ontwikkelen en passende externe service provider(s) te kwalificeren.&;

Het account met verschillende merken is nu internationaal in handen van twee mediabureaus: MEC (GroupM) en Carat (Dentsu Aegis Network). MEC is in Nederland het mediabureau. 

&;De grote bestaande mediabureaurelaties MEC en Carat zullen in ieder geval worden uitgenodigd deel te nemen. De pitch voorziet niet in open sollicitaties. Verder doen we geen uitspraken over de inhoud, het proces en de voortgang&;, aldus Ter Avest. 

Bekende merken van het concern zijn onder meer Campina, Chocomel, Appelsientje, Friesche Vlag, Mona, Nutroma, CoolBest, DubbelFrisss, Milner, Optimel, Vifit, Valess, Fristi en Domo.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie