Derk van Beek versterkt per 1 maart de strategische afdeling van Fitzroy. Van Beek is afkomstig van FHV BBDO, waar hij medeverantwoordelijk was voor de campagnes van Hi. Verder werkte hij bij FHV BBDO op klanten als Mars, De Nederlandsche Bank, Bayer en World Animal Protection.
Met Van Beek heeft Fitzroy nu drie strategen onder 23 man personeel. Jur Baart, oprichter en eigenaar van Fitzroy: 'We vinden het belangrijk om complexe vragen rond consumentengedrag, technologie en media eerst door strategen te laten kraken. Het landschap is nu te complex om alleen bij creatieven neer te leggen.'
Baart zegt met de komst van Van Beek weer 'een T-shaped talent' in huis te hebben, 'die ons nog meer voorbereid voor de moeilijkere vraagstukken.'
Over Fitzroy
Fitzroy werkt op dit moment voor klanten als Knab, Hero Internationaal, Doritos, Hyundai, Kornuit, Ben & Jerry’s en Lenovo. Onlangs won het ook de pitch om brood weer op de kaart te zetten.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!