FHV's Mark Müller stapt over naar Achtung!

Na 15 jaar wordt de executive creative director van FHV BBDO per 1 juni partner bij Achtung!.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Samen met Mervyn ten Dam, Daniël Sytsma, Gaston Serpenti en Pascal Rotteveel zal Mark Müller de creatieve directie van Achtung! vormen.

Bij FHV BBDO deed Müller ruim 15 jaar ervaring op met het bouwen van merken als Interpolis en Hi. De recente G-Star-campagne ‘Raw for the Oceans’, die hij met Part of a Bigger Plan maakte, werd in Cannes bekroond met een Grand Prix.

Met de komst van Müller denkt Achtung! haar slagkracht in het bouwen van merken dan ook aanzienlijk te kunnen vergroten.

Dick Buschman licht toe: ‘We geven daarmee antwoord op de toenemende vraag van onze opdrachtgevers naar enerzijds branded stories - van commercials tot branded content zoals Vodafone Concert - en anderzijds branded services - van digitale diensten tot netwerkplatformen zoals Philips Brush Busters.&;

Müller treedt ook toe tot het dagelijks management van het bureau, dat verder bestaat uit Mervyn ten Dam, Daniël Sytsma, Boris Nihom en Dick Buschman.

Buschman: ‘We denken dat we met dit team en onze werkwijze aansluiting vinden bij merken die creativiteit, media en technologie in de volle breedte omarmen.’

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie