Ondanks alle beschikbare bronnen van data kent een verzekeraar zijn klanten niet zo goed als zijzelf. Daarom biedt FBTO mensen de mogelijkheid om zelf hun ideale verzekering samen te stellen.
Indie heeft dit tot leven gebracht in de nieuwe campagne. In een serie van verschillende tv-commercials van ieder 20 seconden wordt aangetoond dat mensen soms anders blijken te zijn dan je op het eerste oog had verwacht. En dat keuzes het beste door klanten zelf gemaakt kunnen worden.
'Dus zeg jij het maar', zegt FBTO letterlijk; 'wil je een woon-, reis-, auto- of zorgverzekering met een specifieke aanvullende module? Of juist niet? Jij kiest.'
De nieuwe campagne is vanaf 1 november te zien op tv en online. In de week daarop ook te horen op radio.
Oma
Opa Henk
Riskmanager
Supermarkt
Wereldreiziger
Credits
Creative agency: INDIE Amsterdam
FBTO: Taco van den Elskamp, Henny Atsma, Henderika Friso
Production company: Halal
Director: Johan Kramer
Producer: Judith Engels
D.O.P.: Ton Peters
Editor: Kevin Whelan
Muziek/geluid: Audentity, Guido Maat
Grading: MPC
Online/logo animatie: Darlings Postproduction
Local production: Soulkitchen/Portugal
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!