Europeesche Verzekeringen heeft nieuwe positionering & pay-off

‘Voor liefhebbers, door liefhebbers.’

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Europeesche Verzekeringen geeft aan dat het weliswaar tevreden was met de naamsbekendheid, maar het onderscheidend vermogen van de verzekeraar ten opzichte van de concurrentie is in de loop der tijd vervaagd.

De positionering moest daarom worden aangescherpt.

2015

In 2015 wordt de nieuwe positionering in een nieuwe visuele identiteit worden gepresenteerd, met ‘Voor liefhebbers, door liefhebbers’ als nieuwe pay-off.

De verzekeringsmaatschappij: ‘In een opvallende beeldtaal komt de essentie van Europeesche, de gedeelde passie voor reizen en recreëren, tot leven.

&;De kennis en ervaringsdeskundigheid van de medewerkers van de Europeesche zorgen voor het bewijs en de onderbouwing van de merkbelofte.’

Met Branddoctors is er een nieuwe positionering ontwikkeld, die met NykampNyboer is door vertaald naar een nieuwe visuele identiteit (huisstijl, logo, pay-off), website en app.

De nieuwe identiteit is ontwikkeld door ARA en The Affair. Virtual Affairs is verantwoordelijk voor online strategie en websiteontwikkeling.

Zelf ook liefhebber

Lukas Kreutzer, hoofd marketing: ‘Wat ons het meest onderscheidt, is de bevlogenheid van onze mensen. Wij zijn zelf ook liefhebber van de activiteiten die we verzekeren, en daarom kennen we zelf de situaties al waarin onze klanten terecht kunnen komen.’



 



 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie