EasyJet naar FCB Amsterdam 

Het bureau ontwikkelt alle marketingactiviteiten voor de Nederlandse markt. 

Vorig jaar augustus had easyjet na een pitch nog gekozen voor Etcetera. Dat werkte toen aan de Nederlandse vertaling van de geïntegreerde ‘Why not?’ campagne. 

FCB Amsterdam moet het merk nog beter in de Nederlandse markt positioneren. Zo is het bureau verantwoordelijk voor alle socialemedia- en digital activiteiten en ontwikkelt ze ook het tweede Nederlandse deel van de ‘Why not?’ campagne. 

CEO Jos Vis van FCB Amsterdam zegt dat easyJet wil de komende jaren significant wil groeien in Nederland 'in zowel de zakelijke als de leisure markt en als het gaat om het aantal vluchten, bestemmingen en de bezettingsgraad. Maar ook als merk.' 

William Vet, Country Director Nederland easyJet: 'We vervoeren dit jaar meer dan 6 miljoen passagiers naar 42 bestemmingen vanaf Amsterdam. Met FCB Amsterdam als partner hebben we er vertrouwen in dat we de vruchten van deze groei kunnen blijven plukken wat betreft de positie van ons merk in Nederland.'  

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie