Traditiegetrouw brengt Adformatie - in nauwe samenwerking met Ipsos - weer het jaarlijkse Kerstrapport. Aan adverteerders en aan mediabureaus wordt gevraagd om de media-exploitanten met wie zij zaken doen, te beoordelen.
De uitkomsten zullen uitgebreid aan bod komen in de laatste editie van Adformatie van het jaar: het kerstnummer dat op 15 december verschijnt. Ook de media-exploitanten (en adverteerders) wordt gevraagd om een oordeel te vellen over de kwaliteit van het gebodene bij de mediabureaus. Zo is er straks niet alleen een exploitant met het hoogste rapportcijfer in 2017, maar ook een mediabureau met het mooiste rapport.
Voor het publiceren van het Kerstrapport is jouw oordeel, als professional erg belangrijk. De enquête wordt geheel online afgenomen. Doe mee via onderstaande link!
VUL HIER DE ENQUÊTE IN
Onder de deelnemers verloten we:
- Tegoedbon BOL.com t.w.v. € 100,- (5x)
- Gratis jaarabonnement naar keuze: Adformatie, Communicatie of Tijdschrift voor Marketing (10x)
- Het Grote Marcom Inspiratieboek 2 (25x)
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!