Dit zijn de best brand activations van maart

De maand waarin eerlijkheid het langst duurt, een Nederlandse jas licht in de duisternis brengt en op Times Square geen rots te hoog is.

Smart - Openhartige testdrive

Bureau: BBDO

Smart luidt de lente in met een zonnige testrit in de nieuwe Smart cabrio. Duo’s (partners, moeders en dochters, vrienden) stappen in het autootje en de bestuurder wordt gekoppeld aan een leugendetector. Als er een eerlijk antwoord op de, vaak nogal gênante, vragen wordt gegeven blijft het dak open. Openheid duurt het langst dus. Dat resulteert in een hilarische video. Ook nog een open eindje: we weten niet hoe de winnaars werden beloond voor hun openhartigheid.

;s most open test drive?

 

Vodafone - The Smart Jacket

Creatie: DDB & Tribal Amsterdam

Smartphones en veilig fietsen is geen goede match. Om te laten zien dat mobiele technologie ook een positief effect kan hebben op verkeersveiligheid, sloegen Vodafone en de Fietsersbond de handen ineen. Het resultaat is The Smart Jacket, een interactieve jas met ingebouwde led-verlichting die is gekoppeld is aan je smartphone. Daardoor weten andere weggebruikers precies waar je heen gaat. Het gaat voorlopig nog om een prototype, maar studenten van de TU Delft staan te popelen om The Smart Jacket door te ontwikkelen.

 

Toyota - Klimwand op Times Square

Bureau: Saatchi & Saatchi

Toyota komt met een hybrid voor avonturiers: de RAV4. De kick-off campagne ‘How Far Will You Take It’ kreeg een larger-than-life vertaling in hartje New York. Op Times Square verscheen een levensecht rotswandbillboard van dik 30 meter. Die werd een paar dagen lang beklommen door teams van erkende daredevils en amateurs met lef.

 

BrandActivation.nl, een blog van BrandBase, selecteert elke maand drie inspirerende brand activation-cases voor Adformatie. Aan het eind van het jaar wordt het allerbeste werk van 2016 gekozen.

 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie