Premium

Dit is de nieuwe organisatiestructuur van TMG

Remco Bos (ex-Hyves en ex-Vice) is aangesteld als Sales Director B2B.

Nieuwe eigenaar Mediahuis heeft de organisatiestructuur neergezet waarmee Telegraaf Media Groep de commerciële markt moet gaan bewerken. De organisatie staat per 1 februari. Het draaide om het aanbrengen van 'meer focus in de activiteiten en effectiever en efficiënter werken'.

'De nieuwe organisatie is gericht op het laten excelleren van onze kernactiviteiten in de driehoek redactie, business-to-consumer (B2C) en business-to-business (B2B).  Een optimale dienstverlening aan consument en adverteerder staat hierbij centraal. De organisatie is platter en minder complex dan voorheen' 

De toekomstplannen van TMG draaien om drie pijlers: 
•    focus op onze sterke merken;
•    het bieden van de beste kwaliteit en service aan onze relaties;
•    het versterken van de organisatie.

De structuur ziet er als volgt uit

Klik hier voor een grotere versie
 

In bovenstaande organisatie is directeur Video Mandy van der Wal verantwoordelijk voor alle video-activiteiten TMG-breed.

NIeuwe commerciële organisatie
In de nieuwe B2B organisatie moet er vooral aandacht zijn voor 'het creëren van impact voor onze adverteerders'. De nieuwe B2B organisatie bestaat uit Sales, B2B marketing, Programmatic & Tech, Metro, Echo en Promille en wordt mede ondersteund door Sales Services.

Deze organisatie ziet er als volgt uit:
Commercieel directeur is Harm van Veldhuizen
I

Manager sales services Ciska Kwint
I

Manager B2B Marketing & Partnerships Lieneke van den Heuvel
Sales Director Merken Marc Reineman
Sales Director Corporate & Agencies Remco Bos
Head Programmatic & Technology Boaz Shkolnik
Uitgever Metro Jeroen Meersma
Echo Yolanda Formanoy (interim)
Promille Sales Director Marcel Schotman

Remco Bos
Remco Bos is aangesteld als Sales Director Corporate & Agencies. Hij volgt hiermee Sam Bremer op, die vorig jaar naar Dasym vertrok. Bos was enige tijd salesdirecteur bij Vice Benelux, waar hij vorig jaar wegging.
Hij is vooral bekend van zijn werk bij sociaal medium Hyves (dat later door TMG werd ingelijfd en ook weer werd gestaakt). Daar werkte hij vanaf 2007, uiteindelijk als managing director.

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie