Dit doen ze door de data-gedreven kennis van Digital Power te combineren met het customer engagement platform van Mapp.
Afgelopen zomer kondigde de investeringsmaatschappij Marlin Equity Partners de overname van de Marketing Applications organisatie (TMA) van Teradata Corporation aan. Deze fuseerde met BlueHornet om een sterke positie als wereldwijde customer engagement platform provider te verkrijgen. De nieuwe organisatie gaat verder onder de naam Mapp.
Voor de overname en fusie van TMA, waren Digital Power en Teradata al in gesprek over een samenwerking. 'Onze digital consultants kunnen niet alleen marketingsoftware implementeren, maar deze ook inzetten voor effectieve marketingcampagnes,' stelt René de Boer (foto), ceo van Digital Power. 'We werken graag samen met ontwikkelaars van marketing waarmee we de customer engagement van de campagnes van onze opdrachtgevers kunnen verhogen.'
Na de fusie van BlueHornet en TMA kwam het moment om de samenwerkingsovereenkomst te ondertekenen. Vanaf nu ondersteunen de consultants van Digital Power de marketing teams van Mapp’s klanten bij het gebruik van hun oplossingen. Daarnaast wordt Mapp’s platform ingezet bij opdrachtgevers van Digital Power. “We zien uit naar de eerste resultaten”, stelt Per John Jensen van Mapp. “Door onze krachten te bundelen, kunnen we ons platform aanzienlijk verbeteren. De doorontwikkeling vindt nu plaats op basis van de behoeften van onze klanten, maar ook op basis van de expertise van Digital Power.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!