De exclusieve avond, die in het teken staat van creativiteit en technologie, vindt plaats in het nieuwe restaurant The Roast Room.
Sinds 2012 wordt Digital Dinner Amsterdam jaarlijks georganiseerd. Traditiegetrouw is het een avond waar ruim 100 senior creatieven, design directors, strategen van vooraanstaande digitale bureaus, start-ups en merken elkaar ontmoeten - met als enige doel om elkaar te inspireren en van elkaar te leren.
Hoewel er uitdrukkelijk geen agenda is, wordt de avond aan tafel opgeluisterd door een aantal sprekers die baanbrekend werk hebben verricht op het snijvlak van creativiteit en (digitale) technologie. De namen van de sprekers worden binnenkort bekend gemaakt.
Digital Dinner Amsterdam is een initiatief van Emerce, in samenwerking met Bert Hagendoorn, Achtung! en Esther Leloux. Sponsor van de avond is Adobe, friends zijn MediaMonks, Made.For.Digital, Code d'Azur, Bob Mayata, Pop The Campaign, Amsterdam Ad Blog en dit jaar dus ook The Roast Room.
De avond is exclusief toegankelijk voor genodigden, al is er wel een beperkt aantal publieke plaatsen beschikbaar via deze link.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!