Desperados gaat de lucht in met het muziekexperiment SkyFest. Het festival in Spanje maakte gebruik van zeven luchtballonnen, een dansvloer en een gesynchroniseerde lichtshow.
In elk ballonmandje mocht een dj plaatsnemen om een show weg te geven. De dj-programmering bestond uit Jackmaster, Honey Dijon en Paco Osuna. Het evenement werd samen uitgerold met organisator elrow dat bekendstaat om het creëren van opvallende feestconcepten. Resident Advisor (online muziektijdschrift en community voor elektronische muziek) kreeg de verantwoordelijkheid over de kaartverkoop.
SkyFest is onderdeel van ‘Release your Inner Tequila’: een wereldwijde marketingcampagne van Desperados waarbij wordt geprobeerd op een unieke manier muziek te ervaren. Het Amsterdamse bureau We Are Pi is verantwoordelijk voor het concept.
‘Met SkyFest bieden we onze fans een nieuwe manier aan om muziek op zijn best te ervaren’, zegt Anna Bizon, global branddirector van Desperados. ‘Dankzij onze samenwerking met elrow werd het mogelijk om experimenteren met muziek naar een hoger niveau te tillen.’
Alex Bennett-Grant, head of strategy van We Are Pi: ‘Desperados vroeg ons om van hen het meest iconische millenniumbiermerk te maken door ze positioneren als experimenterend feestdrankje. Daarom organiseerden we een muziekfestival, waarbij we experimenteerden met zeven luchtballonnen.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!