Onder de nieuwe naam wordt TheBoardRoom internationaal uitgerold als label van digitaal productiebureau MediaMonks. Daarnaast gaat ook Caviar's talentafdeling L-A-D-A over naar Jelle Kolleman's Made.For.Digital.
De samenwerking tussen TheBoardRoom en Made.For.Digital moet opdrachtgevers een full service oplossing bieden op gebied van visuele content. Door de samenwerking wordt het portfolio uitgebreid met alle facetten van filmproductie - van high end commercials tot social content.
'Onze basis in Amsterdam wordt sterker doordat Made.For.Digital bij ons intrekt en wij een breder productiepalet kunnen aanbieden bij Nederlandse bureaus' stelt Jacques Vereecken, ceo van Caviar Amsterdam. 'Daarnaast krijgen onze regisseurs en producers meer kansen om te werken voor opdrachtgevers uit de hele wereld dankzij het internationale netwerk van MediaMonks.'
Victor Knaap, ceo van MediaMonks vult Vereecken aan: 'De vraag naar geïntegreerde producties groeit sterk, waardoor we steeds vaker opdrachten binnenkrijgen om TVC’s te maken en alle social content te produceren. We kijken ernaar uit onze klanten de uitgebreide kennis en expertise van TheBoardRoom aan te bieden.'
Over Caviar Amsterdam
Vereecken begon Bike Film in 2003 en werd in 2008 opgenomen in de Caviar Group. De Amsterdamse vestiging groeide uit tot een bedrijf met 15 personeelsleden, is verantwoordelijk voor 5 miljoen euro omzet en won meerdere nationale en internationale prijzen, waaronder de jongste Gouden Loeki.
Credits
Fotografie: Bill Tanaka
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!