Brandnew gaat ook retaildesign doen

Nieuwe retaildesignpropositie moet merk, product, ontmoeting en shopper verbinden.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Designbureau Brandnew richt zich vanaf deze maand op het gebied van identity & packaging design nu ook op retaildesign. Om deze nieuwe propositie vorm te geven, zijn er twee nieuwe mensen aangetrokken: Hans Rietveld (creative) en Leontine de Groot (strategy).

Brandnew geeft in het persbericht aan dat bij de designprojecten die het voor A-merken en retailers deed, steeds duidelijker werd dat design het verbindende element is om ‘tussen merk, omgeving en shopper om echte engagement – een betekenisvolle, wederzijdse relatie te bereiken’.

Retailers moet zich meer als merk positioneren en gedragen om relevant te blijven, aldus het bureau.

Vlnr op de foto: Brandnew-directeur Robert Kuiper, Hans Rietveld en Leontine de Groot

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie